Mä olen niin kyllästynyt tähän oloon. Masentaa, vaatteita ei löydy ja tuntuu, ettei jaksa tehdä mitään. Aikaisemminkin olen yrittänyt viheltää pelin poikki siinä onnistumatta. Tähän hankkeeseen aijon kuitenkin tällä kertaa panostaa kunnolla ja järjellä. En yritä mitään ihmediettejä. Teen kaiken omaan makuun sopivaksi. En suunnittele mitään liikuntasuunnitelmaa, vaan pyrin liikkumaan joka päivä jotenkin. Tavasta ei mulle niin väliä, kunhan on hauskaa ja huomaan kuntoni kohenevan! Ruokailutottumuksenikin ovat sinänsä ihan hyvät. Pidän kaikista kasviksista ja hedelmistä, käytän kokojyväviljatuotteita ja syön paljon hyvää lihaa. Harmi vain, että usein annan periksi perunalastuille, suklaapatukoille ja lihottaville alkoholeille.

Olen kuitenkin ujo tämän asian suhteen ja yritän tehdä elämänmuutokseni salaa muilta. Kumppanilleni olen kertonut ilman muuta. Minusta vain olisi niin ihanaa, kun ystävä ja perhe toteaisivat minun laihtuneen sitten viime näkemän ilman, että voin pistää sen vain kohteliaisuuden piikkiin. Siksi en kerro. Ja tämän vuoksi en paljasta nimeäni blogissa. Salaisuuksia elämään! :)

Tänään on mennyt ihan hyvin. Kävin äsken lyhyellä mutta rivakalla lenkillä koiran kanssa ja nyt kohta televisiota katsellessani jumppaan vähän samalla. Jumppaa ja lihastreeniä kotioloissa olenkin tehnyt huolella ja lihasmassa on kasvanut. Toivottavasti saisin niiden päällä höllyvät kymmenen ylimääräistä kiloakin katoamaan, puff vain! Sillä tällä hetkellä näyttää todella hirveältä tilanne, kun lihasten ja läskin yhteisala on aika helvetin suuri.
Ruokaa meni nyt mitä meni. Ärsyttävää kun kouluruoka on pakko syödä (on minulle ilmaista). Kouluruoan riisit ja pastat eivät taida olla täysjyvätuotteita, tummaa leipää on harvoin ja perunaa lähes joka päivä.. Omaita eväitä ei viitsisi opiskelijan budjetilla väsäämään. :(

Tsemppiä kuitenkin mulle!

..Ja tosiaan tällä hetkellä painan 65kg ja tavoitteena olisi 56 kg.